MYSIG KVÄLL MED FAMILJEN ♡
Publicerat den

 
Igår var jag ledig från jobbet, vilket var jätte skönt. Jag startade dagen med att dricka kaffe och vatten. Att starta dagen med vatten och kaffe är det bästa. Sedan gjorde jag en god smoothiebowl och pluggade matte i någon timme. Jag hann även äta lunch, det blev en pastarätt med kyckling, grönsaker blandat med milda och kryddor. Jätte gott blev det och sedan kom mamma hem. Så vi bestämde oss för att gå ner till stranden för att ta en promenad och det blev en lång promenad på 2,5 timme. Men vi fotade en massa bilder, jätte mysigt och hann även äta en god glass. Jag tog mango sorbet och nougat, älskar den kombinationen. Ibland behöver jag bara gå ut och inte tänka på min ångest och det hjälpte mig verkligen. Mådde mycket bättre när jag kom hem. Sedan kom vi hem och jag duschade, gick och la mig runt 22 och vaknade idag kl 6.30 och skulle tvätta. Nu dricker jag klart mitt kaffe och hann även göra frukost. En smoothiebowl, standard haha. Nu ska jag tvätta färdigt och sedan ska jag göra lunch. Blir nog nudlar tillsammans med kyckling och grönsaker. Jobbar eftermiddag idag. Bara 5 dagar kvar till jag blir 25 år och ska ha min mysiga brunch med familjen. Jag har funderat på att designa min egen kalender, ska jag göra det? Ser överallt att folk gör det. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?