“If you tell the truth, you don't have to remember anything.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Snart är det fredag, vilket är skönt. Har haft en vecka full med jobb, sedan så har jag haft mycket ångest denna veckan. Startade min morgon med att göra min en kopp kaffe och tittade på nyheterna. Så sjukt allt som händer i världen, speciellt det som händer i USA. Ska snart börja städa mitt rum, har inte börjat städa det sedan jag flytta hem (vilket var i januari) kanske dags att ta tag i det. Men imorgon är det en ny månad och det är äntligen september. Var har all tid tagit vägen? Men äntligen är höste på väg. Jag älskar som ni redan vet. Och snart kommer det regna en massa och då kommer man kunna dricka te, se en mysig film och tända en massa doftljus. Men ska faktiskt fixa mig och börja städa rummet. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?