Dag: 7 en kändis jag skulle vilja byta liv med.
Publicerat den

Dag 7: Ett foto på en kändis som du skulle vilja byta liv med. 
 
LILLI REINHART
 
Jag tyckte denna frågan var väldigt svår oh jag visste inte riktigt vem jag skulle valt, men så bestämmde jag mig för Lilli Reinhart. Jag älskar henne i Riverdale och skulle helst vilja vara henne för en dag. Hon verkar vara en sån härlig människa och hon är med i en så bra serie. Vem älskar inte Riverdale och vem älskar inte Bughead (Betty+Jughead). Jag tycker att hon verkar vara en så bra person, både i serien och både utanför serien. Hon är en helt underbar person och hon är vän med Cole Sprouse. Han är en av mina favorit skådespelare när jag var liten. Nu är han ännu bättre och han spelar ju Jughead som är en så vikitg del i serien. Betty & Jughead är goals ♥



NORRSKEN EMMA

ha en underbar fin måndag
kramiz



URL: http://nouw.com/lillemmish





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?