Dag 24: min favorit regissör/producent.
Publicerat den

Dag 24: Ett foto på favorit regissör/producent. 
 
 
James Cameron - Han är en underbar regissör som skapat Titanic, behöver jag ens säga varför han är ett geni? Han är så duktig på det han gör, han har ju skapat Titianic och jag ser upp till honom så mycket. Sedan har han även gjort Avatar. Den filmen är så stor, men för mig är Titanic bättre. 
 
Francis Lawrence - Han har gjort The Hunger Games: Catching Fire. Älskar den filmen. Han har även gjort Mockingjay Part 1 & 2 och ser även upp till honom en del. Han är så underbar på det han gör. 
 
Peter Jackson - Och så klart Peter, han är en skaparen av Lord Of The Rings filmerna. Han är bara ett geni. Och även skaparen av The Hobbit filmerna, han är så bra på att skapa filmer. Han är så duktig på detaljer och lägga upp musik vid rätt tidpungt. Jag gillar hans arbete och sättat han gör filmer på. 
 
David O. Russell - Honom får vi ju inte glömma. Han har gjort en del filmer mer Jennifer Lawrence. Silver Linings Playbook, American Hustle & Joy. Han har 3 oscars nomineringar och sjukt bra på de han gör. Älskar hans arbete. 
 



lars

Håller med dig fullständigt. Catmiss är min speciella favvo



URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?