Dag 2: Kändis jag skulle kunna gifta mig med
Publicerat den

Dag 2: Ett foto på den kändis du skulle kunna gifta dig med om du fick chansen. 
 
LEONARDO DICAPRIO
 
Här är han igen! mannen jag skulle gifta mig med på 1 sekund om jag bara kunde, min drömman, min älskling! Leonardo DiCaprio, jag har nog nämnt det minst 10 gånger på min blogg men jag säger det igen, Leonardo är enligt mig den snyggaste, hettaste och vackraste mannen i hela världen. Det är något med hans utseende och utstrålning som fängslar mig han är verkligen den perfekta mannen och det finns inget jag hade ändrat. Även hans personlighet i filmer och på röda mattan och i intervjuer är helt underbar, hans humor och hans sätt att vara är så. Speciellt hans 1990tals filmer. Vem kan inte älska honom i Titanic? Han är så snygg i den filmen, så himla het. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?