Dag: 13 Någon jag skulle göra vad som helst för att träffa.
Publicerat den

Dag 13: Ett foto på någon du skulle göra vad som helst för att träffa. 
 
 SELENA GOMEZ 
 
Jag har alltid velat träffa Selena eftersom hon verkar vara en sån fin person. Hennes sätt att leva på, hon verkar vara en sjukt bra vän, en bra flickvän och person som brinner för musik och filmer. Jag har gillat henne från starten och hennes musik gillar jag så sjukt mycket. Hon sjunger ju sjukt fint och hon har faktiskt varit tillsammans med Justin Bieber som jag gillade ett tag men inte mer. Jelena var couple goals för mig, vem gillade inte de tillsammans. Så söta men nu är hon tillsammans med The Weekend och de är ochså ett fint par. Men Selena är ju en så fin person så jag skulle gärna vilja träffa henne. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?