Dag 1: Min favorit film
Publicerat den

 
Jag valde The Fault In Our Stars till min favorit film just för att det är enligt mig de bästa filmerna som finns! Vem älskar inte Hazel och Augustus?! De är så söta tillsammans. Efter 3 år senare är denna filmen fortfarande en av mina favoriter, gråter varje gång efter jag ser den. Den har en stor betydelse i mitt liv och jag tycker ni alla ska se den, för den är bara så bra. Innehåller allt ju kärlek, svek, vänskap och såklart det jobbigaste av allt cancer. Sådär, det var min favorit film. Vilken är eran favorit film?!
 
"Hazel Grace diagnosticeras med fjärde stadiet av sköldkörtelcancer vid 13 års ålder. Två år senare sker ett medicinsk mirakel och tumörerna krymper, i alla fall tillfälligt. Hazel blir ivägtvingad av sin mamma till kyrkans stödgrupp för unga med cancer och där träffar hon Augustus Waters som också varit sjuk i cancer och fått amputera benet. Intresse uppstår och de två börjar umgås och blir kära."
 



Josefine

Åh såg den för första gången för ett tag sedan faktiskt. En så fantastiskt fin film! Jag grät floder verkligen :o



URL: http://jlandgrens.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?