Bye summer, hallo autumn.
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Äntligen är det snart höst, så glad att hösten är här. Hoppas alla inte blir sura nu men denna sommaren har verkligen varit en av de sämsta. Inget kul med denna sommaren alls, varit så sjukt trött på allt och alla. En av de jobbigaste månaderna i hela mitt liv, verkligen inte haft ork att göra något alls. Så glad att hösten är här om några veckor. Jag har varit väldigt deprimerad som ni redan vet och min ångest har tagit över helt. Verkligen mått sjukt dåligt. Snart ska jag till en kurator och prata om mina känslor och hur jag känner mig. Jag vill verkligen må bättre både psysikt och fysiskt. Jag känner att hösten kan vara en bra nystart för mig, både min viktnedgång och både mitt beetende. Jag har blivit väldigt taskig mot min familj, eftersom ångesten tar över. Jag har helt enkelt inte motivering till att fortsätta. Jag vill verkligen börja om helt. Behöver verkligen en ny start. Nu ska jag iväg till kurator, får hoppas på det bästa. Får se om jag skriver om allt här. Men skriver mer senare. Puss! ♥



Lillemmish- mode - inspo

inspererande foton =)

ha de bäst
kramizz

Svar: Tack fina du :)
Anja Kajtaz



URL: http://nouw.com/lillemmish


Amanda Jona [FOTOGRAF]

Vad tråkigt att du haft en dålig sommar, håller tummarna för att hösten blir bättre! Kram! <3



URL: http://amandajona.se


Amanda Niclasson

Åh mysiga bilder!

Svar: Tack :)
Anja Kajtaz



URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?