"Ångest kommer och går men tillslut tar den över dina känslor."
Publicerat den

 
God morgon på er mina bloggläsare. Då var det äntligen helg och ledight och ska bli så skönt men jag känner inte mig taggad till något alls. Som ni vet så har min ångest tagit över min kropp och jag har inget motivering till något alls. Och dessutom börjar jag känna mig sjuk. Har ont i öronen och hela kroppen, sedan så nyser jag hela tiden. Verkligen sjukt jobbigt eftersom jag har ju min ångest, depression och nu är jag förrkyld också. Verkligen sjukt jobbigt har jag, när ska detta sluta?! När ska jag känna mig säker i mig själv. Jag pallar verkligen inte mer, jag kommer ge upp snart. Detta är verkligen inte något jag vill känna. Jag tänker inte ens på det jag äter längre. Har bara ätit chips, godis, glass och helt enkelt inte tänkt på det jag äter. Får veäl helt enkelt ta en dag i taget och acceptera att det kommer bli bättre. Men nu tänkte jag dricka klart mitt kaffe och göra frukost. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?