PÅSKLEDIGT ♡
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var påsken över och nu är det tillbaka till verkligheten för vissa men jag är ledig även idag och tänkte berätta för er vad jag har gjort under mina lediga påskdagar. Jag jobbade i fredags och har nog aldrig varit så lungt som det var i fredag, hade inga kunder alls. Sedan när jag kom hem så bara tittade jag på nya avsnittet av Riverdale. Har blivit helt besatt av den serien, speciellt Jughead+Betty=Bughead. Sedan lördag så gick jag och mamma för att väga oss och min gudmor följde med och efter det så var jag på gymmet och tränade. En aktiv lördag kan man säga, kändes bra att kunna träna. Sedan så tittade jag på nya Skam avsnittet. Älskar att denna säsongen handlar om Sana. Vissa tycker det är fel men jag älskar att det handlar om henne. Sedan så var jag på bio med min flickvän och vi såg Fast And Furious 8. Sedan när jag kom hem så bara chillade. Och somnade ganska tidigt och i söndags så var jag på Väla och shoppade lite. Köpte ett par tröjor, en jacka och en din present till min kollega som ska sluta. Eftersom hon ska flytta till Norge och det blir en present från oss alla på jobbet. Sedan så var vi hos mammas kompis och drack kaffe och tittade på en bosnisk tv-kanal. saknar att titta på balkan tv. Men om mindre än 2 månader ska jag till min pappa till Bosnien. Igår var jag och tränade boxning och har sån träningsvärk. Sedan var jag hos min syster och hennes kille. Hade en mysig tid och sedan så promenerade jag ett par km. När jag kom hem så somnade jag ganska tidigt och vaknade idag runt 6.30 och jag skulle tvätta kl 7 och just nu dricker jag kaffe och ska snart äta frukost och sedan i eftermiddag ska jag till min flickvän i Lund. Kommer säkert bli sjukt mysigt. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?