"Never love anybody who treats you like you're ordinary."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en trevlig helg, jag har jobbat hela min helg och det har endå varit bättre än vara hemma. Ni kanske har hört om det som hände i Stockholm. En terrorattack i Sverige, I SVERIGE. Trodde aldrig det skulle hända i underbara Stockholm. Jag är ganska rädd om att åka till Stockholm nu, jag åker om 18 dagar. Men jag ska inte vara rädd, utan bara gå vidare med livet. Jag kanske inte ska säga mycket för jag var ju inte där men det är ju fortfarande en stad jag har alltid velat åka till och jag har hört så fina saker om Stockholm. Men man måste ju återgå till vardagen och bara gå framåt. Men nu är ju allt också bokat till Bosnien, jag åker 12/6-23/6 och kommer vara med min pappa och familjen på hans sida. Men igår så var jag och tränade innan mitt jobb, tränade 2 pass och det blev spinning först och sedan pilates, det var vekligen inget alls för mig. Jag gillar att träna tufft vilket jag tycker spinning ger och indoorwalking också. Men nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe och sedan ska jag börja fixa min garderob så att det ser bättre ut. Sedan ska jag tvätta och även träffa Emily (tjejen jag är på g med). Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?