Sanningen ger dig kanske inte många vänner, men rätt vänner.
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Jag hoppas alla har haft en bra vecka för det har jag, har inte haft tid att blogga eftersom jag har ju varit utomlands. Behövde verkligen komma ifrån allt. Jobbat 1 helt år nu och inte alls varit ledig något extra förutom nu när jag åkte till Paris med min mamma. Vi hade det jätte fint där, åt massa god mat, drack gott vin och promenerade en massa. Jag gick 62 km under min tid där. Vet inte om jag kommer lägga upp massa bilder här på bloggen. Men får se, hade det jätte mysigt där. Jag firade min födelsedag där och hade en jätte mysig dag. Men sedan så umgicks vi bara. Men under veckan som jag har varit här har jag bara jobbat. Men nu ska jag förbereda lite saker här hemma. Älskar att hösten är här snart, vilket betyder massa mys och massa ljus. Skriver mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?