Love is not a bad thing, just very painful.
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla har haft en underbar vecka, jag själv har bara jobbat och chillat. Min kollega är på semster och jag behöver ta hennes pass på jobbet. Jobbigt, men skönt med mer pengar. Men idag är jag ledig och har under dagen bara läggat i sängen och tittat på filmer och serier. Men som ni vet så har jag jobbat en hel vecka utan en enda dag ledigt. Jag behöver ha lite ledigt, men får ledigt nästa vecka igen. Men i veckan så bokade jag min resa till Göteborg mellan 14-16 oktober eftersom jag ska se Bijelo Dugme och jag är så taggad. Älskar deras musik och ska bli så skönt att bara åka iväg till Göteborg, bara iväg från Helsingborg. Jag är så jäkla trött på vissa människor och vill bara iväg. Jag älskar att hösten är äntligen här, hösten är min favorit årstid. Det bästa med hösten är ju löven, färgerna och att man får dricka mycket te, varm choklad och massa ljus. Men nu ska jag titta på en film och städa lite här hemma, så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?