Höstlista
Publicerat den

 
Beskriv din höst i 3 ord.
Låter inte så kul men jag kommer jobba, inreda och följa massa serier. 
 
Vad är det bästa/sämsta med hösten?
Det sämsta är alla människor som hela tiden ska tjata att det är kallt och att de tror att det ska vara varmt på hösten. Vi kan inte ha sol hela året. Det bästa med hösten är alla fina färger, det är ju verkligen sjukt vackert när löven skiftar i rött, oranget, grönt och gult. Och sedan att alla mina favorit serier börjar med nya säsonger. 
 
Hur höstmyser du?
Jag brukar dricka massa te, varmchoklad och sedan brukar jag följa serier & filmer. 
 
Hur ser din höstoutfit ut?
Jag brukar ha på mig leggins, linne, varm tröja, min bomberjacka och ett par fina sneakers. 
 
Vad har du på TO-DO listan just nu?
Börja renovera min lägenhet och köpa mig en fin soffa. 
 
Bästa musiken för regniga dagar?
Jag älskar att lyssna på soundtrack från olika filmer samt serier. 
 
 
Vilka serier rekomenderar du att följa? Eller kanske någon sevärd film?
Oj den var lite svår men jag följer massa serier. The Originals, The Vampire Diaris, Chicago PD & Empire, samt Pretty Little Liars men de har uppehåll till april. Men sedan borde ni följa Gossip Girl, Vänner och One Tree Hill. Om det ska vara någon film så borde ni se The Fault In Our Stars. Den är så jäkla bra. 
 
Vad är den höstigaste maträtten?
Soppa och såklart köttgrytor. Det ska vara varmt när man äter det och såklart pasta med en god ostsås och kött.
 
Var hänger du helst under helgen?
På någon härlig restaurang, jag älskar ju att äta trevliga middagar och det är något jag gärna spenderar pengar på. Förutom det så myser jag till en stor kopp te och en serie. 
 
Har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden?
Jag kommer åka till Kroatien nästa år i 2 hela veckor så det längtar man till. 
 
Hur förbereder du dig för vintern?
Börja renovera lägenheten och köpa massa saker till min lägenhet. Sedan räknar jag ner till julen, planerar julklappar och lediga dagar. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?