"Fall is the best part of the year."
Publicerat den

 
Förlåt för att det har varit så lite uppdatering här på bloggen. Men som ni vet så jobbar jag mycket och har inte haft tid att uppdatera, jag har börjat även titta på serien Narcos och är helt fast i serien. Den är riktigt bra, så fort jag ska titta på en ny serie så blir jag fast i den. Jag har under senaste tiden haft mycket problem med ångest och går inte ens ut längre, känner att allt påverkar mig negativt. Jag har ochså sedan ett par veckor tillbaka tänkt om jag ska flytta tillbaka till mamma och känner att det bäst om jag gör det eftersom jag inte kan vara själv för jag behöver ha någon vid min sida. Men måste fortfarande tänka, kanske göra det nästa år. Får ge detta en chans. För jag har alltid velat flytta hemifrån. Nu när jag har gjort det så känner jag vill testa att bo ett tag själv. Men det som jag ser som positivt nu är att jag ska åka till Göteborg imorgon. Tar tåget 06.45 på fredag och kommer sedan vara i Göteborg ett tag innan jag kan checka in. Men sedan sista jobbdagen idag för veckan, vilket känns nice. Men nu ska jag titta på Empire och sedan Chicago PD så hörs vi mer senare. Puss! ♥



Angelica

fina bildeR!



URL: http://lillglimt.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?