"Autumn arrives in early morning, but spring at the close of a winter day."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar! Ny vecka, nya möjligheter. Ledig idag och imorgon. Förlåt för min dåliga uppdatering denna månaden här på bloggen. Men som ni vet så ska jag flytta hem snart och jag måste ju packa alla mina saker. Sedan hade jag en visning förra veckan på lägenheten. Jag ska ge nyklarna i januari. Och jag är så taggad på att flytta hem igen. Jag har saknat min familj och att umgås med mamma och syrran, sedan var man ju lyckligare när man bodde hemma och det är jag ju nu eftersom jag är mest av tiden hos mamma. Men iallafall ska jag idag bara chilla, börja snart bli färdig med säsong 4 av The Big Bang Theory. Ska kanske göra en sammanfattning om säsongen i veckan. Men nu ska jag göra kaffe och kankse göra frukost sen, får se vad det blir till frukost är ju inte rikitgt hungrig. Kanske blir bara havregrynsgröt eller något. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?