"I don't wanna be with you, leave me alone."
Publicerat den

 
Då är det snart helg, vilket kommer bli skönt för vissa men jag ska jobba hela helgen, förutom imorgon eftersom jag är ledig då. Imorgon tänkte jag faktiskt åka till Malmö (Emporia)för attt kanske hitta några saker till min lägenhet eftersom jag flyttar om mindre än 1 månad och längtar tills jag ska flytta. Tänk att ha ett eget hem, utan att folk ska hela tiden kommentera allt du gör och hur ditt rum ser ut. När jag flyttar så ska jag fixa min lägenhet hur jag vill. Jag har bestämt även färgerna jag ska ha i lägenheten, det kommer bli rosa, grått, vitt och beige. Fint med ljusa färger. Det kommer ta lite tid innan jag fixar allt i lägenheten men när jag är klar tänkte jag faktiskt börja med youtube. Men igår köpte jag biobiljetter till Allegiant. Och är så taggad på filmen, hoppas verkligen den är lika bra som boken. Jag tyckte de 2 första filmerna var bra, lika bra som boken. Men ska fixa lite saker i mitt rum nu och förbereda mig inför jobb. Jobbar 4 timmar idag (skönt ibland när det bara är 4 timmar ibland) och sedan när jag kommer så ska jag titta på en film. Får se vilken det kommer bli. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?