"I can't do this anymore, just leave me alone."
Publicerat den

 
Ber så mycket om ursäkt för att jag inte har hunnit blogga något alls. Men som ni vet så har jag jobbat mycket under förra och denna vecka. Jobbade 10 dagar utan en enda dag ledigt. Men jag har varit ledig nu i 3 dagar och det börjar kännas mycket bättre nu efter att ha vilat i någon dag. Men hoppas alla har haft en fin påsk med mycket god mat, godis och god dricka. Igår så fixade jag saker till lägenheten, fixat elavtal, försäkring, byt min adress och ringt mina abonnemang för att byta adress. Älskar att det är 1 månad kvar tills jag ska flytta och snart har jag min egen lägenhet. Jag pallar verkligen inte bo här med, det är verkligen att bo hos en familj som hela tiden kommenterar allt jag gör. Men i måndags så skulle jag egentligen varit ledig, men min kollega blev sjuk så jobbade ett par timmar. Blir bra för min del eftersom man får även OB tillägg vilket är sjukt bra. Nu när jag ska flytta så behöver jag mer timmar. Men igår så skickade jag alla papper till min lägenheten och sedan så jobbade jag från 16-20 och jag jobbar bara onsdag & torsdag och sedan är jag ledig på fredag och då tror jag att jag åker till Malmö för att handla lite saker. Men nu ska jag fixa lite saker i mitt rum sedan ska jag duscha, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?