I'm going to... Paris!
Publicerat den

 
PARIS! I veckan bokade jag och mamma en resa till Paris. Vi åker den 24/8-28/8 och jag är så taggad på en semester. Jag har inte varit på en semester på 2 år och behöver verkligen vila. Jag har jobbat i ett helt år nästan och behöver ta en semster. Jag har aldrig varit i Paris så tänkte jag höra med er, har ni massa tips? På Restauranger? Shopping? Vad MÅSTE man göra? Uppskattar allt! ♡



Johanna Larsson

Vad kul! Jag tycker att man ska åka till Eifeltornet såklart sen så kan jag rekommendera att åka till slottet Versaille som ligger en bit utanför Paris också.
Kram!



URL:


Lina Johansson

Åh vad mysigt! Jag har själv aldrig varit i Paris eller Frankrike, men om jag skulle åkt dit skulle jag kollat in alla småbutiker och leta upp riktiga guldkorn som ingen annan här hemma kan köpa ;)



URL:


Belma Jokic

Bara att vara i Paris över huvudtaget är sååå mysigt! Men du måste ju (självklart) besöka Eiffeltornet! Sån sjuk utsikt. Och sen måste du köpa crêpes från något litet ställe ute på gatan, det är sjukt gott. Och att äta frukost på något mysigt litet café, med crossianter osv. Var också där för två år sedan, och det var så mysigt :) dock är inte shoppingen så bra :( det är väldigt dyra butiker. Men som sagt det är mysigt att bara gå runt där :)



URL:


Nina Karlsson

Paris är verkligen jättefint! Var där i sommaras, vi såg alla stora se vädrigheter. Men ett måste är att ta en guide buss och kolla igenom stan. Man får se så mycket mer. Sedan tycker jag även att ni borde besöka disneyland. Det blir man aldrig för gammal för!



URL:


Klara

Åh vad kul. Jag tycker att du ska besöka alla goda restauranger, caféer och såklart smaka hur mycket ost och vin som du bara kan. Jag var där för nästan ett år sedan och det var min absolut bästa resa. Kram!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?