Back on track again.
Publicerat den

 
Nu har det snart gått 2 månader sedan jag skrev något till er senast men nu är jag tillbaka, har inte bloggat på flera veckor. Ber verkligen om ursäkt för detta. Jobbat för det mesta, sedan har jag också försökt flytta lite saker här i lägenheten. Men tänkte berätta för er vad jag har gjort under senaste tiden. Jag har för det mesta bara jobbat och varit i lägenheten. Jag har haft mycket bråk med min familj och pallade verkligen inte vara kvar där var jag bodde innan, så jag stack därifrån och nu bor jag i mitt nya hem. Älskar verkligen min stora lägenhet. Jag fick diskmaskin, torktummlare & tvättmaskin för 2 veckor sedan. Och köpte även lite saker till lägenheten. Sedan som ni vet har jag bara jobbat massa. Men igår så skulle jag egentligen varit ledig med min kollega ringde mig när jag sov så vaknade av det, hon var sjuk så skulle jobba igår. Men är ledig idag och torsdag. Så tror jag ska åka till Malmö idag, men tänkte städa lite här hemma först innan jag åker. Men ska köpa lite vin på systemet. Lite gott till midsommar, för då är man ledig. Och det ska bli skönt! Men nu ska jag fixa saker här hemma och sedan så sticker jag till Malmö. Vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?