En ny favorit: Palmolive Gourmet
Publicerat den

 
Igår var jag på Maxi för att köpa lite saker till lägenheten och hittade dessa fina produkter. Palmolive släpper alltid bra nyheter och det nyaste är nu deras body butter-wash. Alltså en krämig och återfuktande duschtvål.
Dessa är helt klart mina nya favoriter i duschen, min favorit är Chocolate Passion.
 
Chocolate Passion: Den här har en fyllig kakao-doft som jag gärna skulle vilja jämföra med The Body Shops Chocomania serie. Den luktar verkligen straight up choklad, I love it.
 
Vanilla Pleasure: Vanilj är en av mina favoritdofter och den här gör mig inte besviken. Den är krämig och innehåller mandelextrakt som återfuktar och gör huden mjuk och len. Söt och varm doft.
 
Strawberry Touch: Även denna innehåller mandel- och sheanötsextrakt. Den har doftnoter från hallon, citrus och ros samt naturligt jordgubbsextrakt.



Emelie Karlsson

Chokladen luktar verkligen sååå gott!



URL: http://fiktivaem.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?