You will always be our professor Snape.
Publicerat den

 
Den finns egentligen inte ord för det här. Jag har tillsammans med hela min generation har vuxit upp med den här mannen genom Harry Potter, och nu finns han inte längre. Det är först på senare tid jag förstått precis hur stor Alan var och hur otroligt begåvad. Det gör mig väldigt ledsen att han nu är borta. Världen har idag gått miste om en fantastisk man. Men inget kan ta ifrån oss hans fantastiska verk, och jag vågar nog påstå att de kommer att leva vidare många, många år. Alan Rickman har lyckats med något som är många människors största önskan. Att inte glömmas bort och att leva för alltid. Du kommer alltid vara i våra hjärtan. Vila i frid <3 



Emm

Han gjorde mig inte besviken en endaste gång. Nu hoopas jag att han får frid. :)



URL: http://www.motherofbutterflies.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?