"We all need a new start."
Publicerat den

Gott nytt år på er mina fina läsare, hoppas ni har haft en bra jul/nyår för nu är det tillbaka till vardagen. Jag hade en fin jul/nyår och har hittills bara jobbat och fixat lite saker. Men jag firade min nyår i Köpenhamn med syrran och mamma sedan så umgicks vi bara + att jag skulle jobba 2/1 och åkte direkt från Köpenhamn till jobbet. Men stannade för att ta en kaffe på starbucks. Tog en gingerbread latte med grädde och den var super god. Älskar starbucks sedan så började jag jobba och gjorde det hela dagen och igår så jobbade jag också. Båda dagarna jobbade jag hela dagarna och idag jobbar jag bara 4-timmar. Sedan är jag ledig imorgon och då ska jag även träffa en kille. Men ska titta på The Big Bang Theory nu och dricka kaffe så skriver jag mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?