Lista inför 2016
Publicerat den

 
Beskriv 2016 med tre ord.
Kärlek, förändringar & frihet. 
 
Vad kommer bli det bästa med 2016?
Att jag kommer resa mer detta året, sedan att jag kommer jobba mer & även kankse att flytta hemifrån. 
 
Vilka resor vill du göra under 2016?
Högst upp på listan är New York, vilket jag även kommer att besöka. Sedan vill jag även besöka Paris. 
 
Vad kommer du spendera mest pengar på under 2016?
Spara, kläder, resor & inredning. 
 
Vad ska du tänka på under 2016?
Att tänka så ekonomiskt jag kan i alla inköp, att värdera mina relationer och åsidosätta mycket tid åt min familj. 
 
Finns det något speciellt du vill göra annorlunda under 2016?
Jag ska ändra mina matvanor, både till ett hälsosammare och mer ekonomiskt sätt.
 
Vad ser du inte fram emot med 2016?
Jag kommer åka till Moskva, vill verkligen inte. Gillar inte Ryssland och vill inte åka, funderar på att skita i det. 
 
Kommer 2016 bli ett bra år?
Det tror jag, jag kommer ha ett fint år. Jag kommer jobba mycket & resa men även umgås med folk & jag hoppas jag ska hitta kärleken. Men även att jag hoppas jag ska gå ner i vikt och köpa massa kläder.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?