Tankar kring The Fosters
Publicerat den

 
Jag ville ta en paus från Chicago PD eftersom alla avsnitt av säsong 3 inte finns ute än. Och började titta på The Fosters som är en helt underbar serie. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Serien innehåller kärlek, vänskap och det viktigaste av allt som är familj och min favorit skådespelare Maia Mitchell. Favorit personerna i serien är Callie Adams Foster & Brandon Foster. 
 
Nu har jag sett första säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: första säsongen så lär man känna Stefanie, Lena, Brandon, Callie, Jesus, Jude & Mariana. Stefanie Foster en polis och hennes fru Lena Adams är en skoladministratör och deras multietniska blandade familj som bor i San Diego.Stef och Lena är föräldrar till Brandon som är Stef biologiska son och tvillingarna Jesus och Mariana som antogs som små barn. I början av serien , paret ta två fosterbarn Callie  och Jude  som nyligen tagits bort från ett missbrukat hem . Också en del av deras liv är Mike Foster Stef s partner/exmake och Brandon far. En stor del av serien äger rum i deras lugna San Diego förort , och Anchor Beach Community Charter School , där Lena jobbar och barnen är studenter. 
 
Brandon börjar få känslor för Callie och kysser henne. Jude ser dock detta och blir ledsen eftersom han verkligen gillar familjen. Han bråkar dock med Callie och tillslut flyr hon och ingen vet något föräns några timmar senare. Hela familjen letar efter henne men hittar inte henne först. Under tiden så bor hon i ett hem med många tjejer. Men då får Brandon reda på var hon finns och går för att hitta henne och gör det. Men det visar sig vara så att han får inte träffa henne igen. Men detta stoppar inte Callie och Brandon så de blir ihop och är det i ett par avsnitt men gör slut eftersom Callie vill så gärna ha en familj och känner sig inte säker om hon är tillsammans med sin fosterbror. Jag älskar Callie och Brandon tillsammans och vi får se vad som händer i säsong 2. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?