Nya kläder till våren
Publicerat den

 
1. Sköna halsdukar kommer jag definitivt att bära i alla fall i början av våren då det fortfarande är ganska kallt. 
2. Vitt på vitt är så snyggt! Vitt och guld är också en riktigt fin kombination. Måste skaffa nya vita byxor då mina börjar bli lite gråa på vissa ställen. 
3. Jag kommer att köra på ganska mycket basic och enkelt. Ett par jeans och en skön tröja kan bli riktigt fint ibland, less is more!
 
 
4. Läder på läder är så snyggt! Har länge velat ha svarta skinnbyxor och denna bilden påminner mig också om att jag måste hitta en snygg läderjacka i år! 
5. Några av mina favoritfärger klädväg är vitt, beige, svartSå det kommer jag köra på i vår också. En färggrann accessoar piggar upp vilken outfit som helst! 
6. Så snyggt med en massa beige! Ett par slitna jeans är ett måste för mig året runt, tycker slitna jeans kan vara så fint! Ett par oveknee boots i beige skulle inte heller sitta helt fel.



josephine Asplund

Super snyggt!
Lycka till med din fina blogg och hoppas du får en bra kväll.
Kram <3

Svar: Tack fina du! Hoppas du även får en bra kväll :)
Kram! <3
Anja Kajtaz



URL: http://josephineslifee.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?