"I wanna start this day on the best way."
Publicerat den

 
Hoppas alla mina fina bloggläsare har haft en bra vecka och hoppas ni har haft en bra helg. Men under veckan så har jag inte gjort så mycket än att bara jobbat. Sedan så har jag bara tittat på Making a Murderer. Som är en sjukt bra dokumentär i 10 delar. Sedan så har jag även blivit singel, vissa tycker att jag inte ska skriva om detta men det är ju min blogg så jag får skriva vad jag vill. Jag var tillsammans med R i tre veckor men jag kände att det inte var något bra förhållande, jag gillade inte honom så mycket. För jobbig kille och skulle hela tiden skriva till mig och så fort jag inte svarade så blev han sur. Pallar verkligen med såna personer, de slösar min tid bara. Dessutom så har det hänt så mycket under den senaste tiden så har inte haft tid att ha någon pojkvän. Känns så mycket bättre nu, att jag är singel. Kan börja plansera min resa till Stockholm och dessutom ska jag ju flytta om 2 månader. Jag hoppas ni alla har haft en bra star på veckan. För jag startade min måndag med ett 9-timmars pass och bara njutit av kvällen. Men ska sova nu så skriver jag mer imorgon eftersom jag börjar kl 16 och ska även hämta mina 3 produkter som jag beställde från eleven förra veckan. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?