"I need to feel safe but with you I don't."
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas ni har haft en bra start på veckan. Jag startade min med att skicka in en rapport till försäkringskassan och tittade på The Fosters. Och jobba ett arbetspass. Är nu klar med säsong 1 och tänkte sammanfatta det under veckan. Jobbar bara idag och imorgon och sedan är jag ledig i 3 dagar. På torsdag ska jag städa här hemma och fixa lite saker och även köpa mat till hemmet. Sedan tänkte jag dra till Väla och köpa lite kläder. Ska träffa killen på fredag och lördag. Tycker det ska bli mysigt, jobbar ju så mycket under januari så hade inte till något alls. Förutom när jag var ledig ville jag bara vila och titta på serier. Men ska ta och äta frukost och dricka kaffe nu. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?