"I feel so happier now that I am not with you."
Publicerat den

 
Hoppas alla mina fina läsare har haft en bra start på veckan. Jag startade min med att jobba ett 9-timmars pass. Det gick hur bra som helst igår på jobbet, mycket att göra men vi klarade oss. Behöver bara jobba idag och onsdag och sedan är jag ledig på torsdag. Ska bli så skönt att vara ledig. Och på torsdag får man lön, så jävla skönt. Ska åka upp till Väla då tror jag. Tror jag fixar min tatuering nästa vecka, då kommer jag tatuera in love högra handleden. Eftersom jag redan har ett litet hjärta på min vänstra handled så tyckte jag att det lät fint och dessutom så har jag fått mycket hjälp av kärleken under förra året. Min famlj och även mina vänner har alltid varit där för mig. Men visa människor tycker att jag inte ska tatuera mig men det är faktiskt min kropp, mina beslut. Men nu ska jag äta middag och sedan ska jag till jobbet. Vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?