Sammanfattning: Skam (Säsong 3)
Publicerat den

 
Nu är jag klar med säsong 3 av Skam och måste säga att jag älskar denna serie. Jag är helt besatt av denna serie, den är ju bara helt underbar. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, komedi, kärlek, bråk. Jag såg 3:e säsongen av Skam i helgen och jag älskade denna säsong, min favorit! 
 
Nu har jag sett 3:e säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: andra säsongen handlar om Isak och hans liv. Isak är homosexuell och träffar Even som går på samma skola som honom och de börjar umgås. Even har en tjej som han har varit tillsammans med länge. Men efter ett tag så börjar Even & Isak få känslor för varandra. Och blir ihop men det Isak inte vet är att Even är bipolär och vågar inte säga mycket till Isak så han försöker dölja sin sjukdom för honom och låter inte Isak hjälpa honom. Han vågar inte visa känslor för honom i början och Isak gillar vekligen honom. Men till slut så släpper han in honom och de blir ihop. 
 
Jag älskade denna säsong, den är min favorit. Jag älskar Isak i denna säsongen, han är verkligen en förebild för de som inte vågar komma ut. I början av säsongen så vågar han inte erkänna att han är gay och han får hjälp av Even i början och de umgås sjukt mycket. Men vågar inte visa sig officielt för världen. Men under säsongens gång så inser han att han verkligen behöver Even och det slutar med att de blir ihop. Men Even är ju bipolär och Isak försöker hjälpa honom och tillslut så blir det bättre. Denna säsongen var helt underbar asså, så fina scener med Isak & Even och det slutade helt perfekt. Nu undrar jag vem som kommer säsong 4 handla om. Hoppas verkligen Chris (Penetrator) eller Even. De är mina favoriter och hoppas jag får se mer av Eva & Chris. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?