Sammanfattning: Skam (Säsong 2)
Publicerat den

 
Nu är jag klar med säsong 2 av Skam och måste säga att jag älskar denna serie. Jag är helt besatt av denna serie, den är ju bara helt underbar. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, komedi, kärlek, bråk. Jag såg andra säsongen av Skam i veckan älskade denna säsong. 
 
Nu har jag sett andra säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: andra säsongen handlar om Noora och hennes liv. Hon börjar umgås med William och gillar honom inte i början eftersom han är en russ. Han ligger med många tjejer och en av de var Vilde. De hade en fling på gång i säsong 1 men det hände inget där. Men under tiden som går så börjar Noora & William få känslor för varandra. De blir ihop och jag tycker de är så sjukt söta asså, riktigt goals. Noora försöker att inte nli kär i William men känslorna för honom är för starka. Men under säsongen som går så bråkar de, eftersom Noora vet att William är en russ och då ligger han bara. Hon vill bara söka upp honom och berätta för honom att hon vill vara med William. Hon går hem till honom och han är inte där, men hans bror Niko är där och de festar ihop. Det händer lite saker och de lägger sig för att sova. Men innan Noora vaknar så hade Niko tagit nakenbilder på henne. Detta blir ett stort bråk mellan William & Noora och de gör slut, men det visade sig att Niko och Noora inte gjorde något. 
 
Noora gillar inte William i början, eftersom han är en så kallad fuckboy. Hon börjar få känslor få William och de blir ihop. Under säsongen bråkar de väldigt mycket, för Noora vet att han är inte bra för henne. Men han älskar verkligen Noora och vill vara med henne. Det finns så söta scener i denna säsong. Williams bror är en person som vill förstöra. Och han sa att han låg med Noora, vilket skapar drama mellan Noora och William. William blir sjukt ledsen och vill inte prata med Noora. Men inerst inne vill han vara med Noora eftersom han älskar henne. Jag shipar Noora & William verkligen. Så sjukt bra säsong denna är, nu ska jag börja titta på säsong 3 som är Isaks säsong. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?