Kødder du med meg?
Publicerat den

 
Kødder du med meg? Är verkligen 2016 slut? Detta året har gått så snabbt, asså. Kan inte fatta att det är 2017 imorgon. Men detta året har varit det bästa men även det värsta året för min del. Allt började med att jag blev ihop med en kille som senare visade sig vara en riktigt idiot. Sedan fick jag min lägenhet och jag blev sjukt glad för den men jag kände efter ett tag att jag inte var redo för att flytta hemifrån. Sedan så jobbade jag mycket och åkte även på semester till Paris med min mamma. Hade det helt underbart där, men hösten gick så snabbt förbi och jag sa upp min lägeenhet och började tänka på vad jag ska göra med mitt rum. Samt planera min semester till sommaren och vet nu exakt vart jag ska åka. Blir en sista minuten till Kroatien och sedan en resa i augusti när jag fyller 25 år. Sedan nu till julen och nyår har jag varit hemma själv eftersom min mamma och syster är i New York. Det finns en sak jag blev glad för 2016 och det var Skam. Jag blev helt besatt denna serie och längtar till säsong 4. 
 
Ska jag sammanfatta 2016 så var det mer dåligt än bra. Det bästa som hände mig var nog att jag började titta på Skam, den serien asså. Man blir ju helt besatt men annars var det verkligen ett skit år och är så taggad på 2017 och hoppas verkligen det blir mitt bästa år hittils. Jag vill bara att detta år ska ta slut och påbörja det nya på bästa sätt. Mina mål för 2017 kommer i ett annat inlägg under morgondagen. Vad tyckte ni om 2016?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?