"You wanted to be with me but I don't wanna be with you."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra helg. Jag jobbade hela fredag och lördag. Idag och imorgon är jag ledig och ska bli jätte skönt att bara vila i ett par dagar. Idag tänkte jag packa och städa mitt rum inför flytten. Jag flyttar snart ju och har fortfarande mycket saker att göra här hemma. Men i veckan fick jag mina fina muggar från Swedish Grace av Rörstrand och de är så fina. Köpte 4 små och 4 stora och är verkligen super nöjd. Visar bilder på det snart. Men startade min lediga dag med att dricka en kopp kaffe ur mina fina mugg från Rörstrand. Älskar muggarna, så sjukt fina. Men sedan så åt jag frukost och idag åt jag en ganska stor frukost. Det blev en stor skål med flingor, 2 mackor och jordgubbar. Det var super gott och sedan tittade jag på en Beck film. Köpte alla Beck filmer och har har 31 nya filmer nu. Förutom de 3 senaste (eftersom de inte finns ute än.) Men nu ska jag fixa saker här hemma och sedan ska jag packa. Vi hörs senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?