MONDAY ♡
Publicerat den

Då var det dags för en ny vecka, nya utmaningar. Jag har inte gjort så mycket än att jag har jobbat hela helgen. Sedan jobbade jag hela dagen idag och man kan säga att jag är sjukt trött. Har väldigt ont i mina ben under en längre tid, lite svårt att strecka på benet ibland. Men idag efter jobbet så gick jag till affären och köpte lite godheter. Har även köpt den nya smaken på Ben & Jerrys Cookie Dough S’Wich Up som är en ny favorit. Älskar blandningen mellan kakor och vaniljglass. I denna finns kakdeg från cookie dough men även oreo kakor, mums. Så sjukt gott. Sedan så har jag tittat på många avsnitt av How I Met Your Mother, en bra serie. Kommer sammanfatta säsong 1 i veckan. Sedan så har jag haft kontakt med min tatuerare, kommer fixa en ny tatuering snart. Denna blir ju lite större, ska fixa 5 små fåglar på min arm. Sedan är jag ledig imorgon och då ska jag städa här hemma och fixa lite saker med min packning. Men skriver mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?