"I cannot start my day without coffee."
Publicerat den

 
Godmorgon mina fina läsare. Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering under veckan men jobbat sjukt mycket under april månad, nästan 60 timmar men nu är jag ledig i 2 dagar. Ska bli jävligt skönt att vara ledig. Började min dag med att få ett samtal från min hyresvärd och jag ska få nycklarna till lägenheten den 28:e vilket är om 17 dagar. Jag längtar verkligen tills jag ska flytta. Jag flyttar den 1 maj och ska bli så skönt att ha sitt eget boende, verkligen skönt. Men idag ska jag hämta mina 2 andra paket från posten. Men sedan ska jag börja packa saker i mitt rum, flyttar ju snart som sagt. Sedan när mamma kommer hem ska vi åka upp till Väla, eftersom jag just nu söker efter en svart och fin bomberjacka. En perfekt jacka till sommaren. Det som inte är lika bra att jag börjar bli förskyld. Hatar verkligen att vara sjuk, hoppas jag inte är förskyld tills jag ska flytta. Men nu ska jag fixa lite saker här hemma, så hörs vi senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?