"You still make my heart race."
Publicerat den

 
Nu är det september, vilket betyder hösten kommer snart! Min favorit års-tid är faktiskt hösten. Speciellt i början, då löven kommer, man tittar på mycket serier och dricker massa varmchoklad/te. Igår jobbade jag från 13-20 och sedan så gick jag till affären och köpte glass och dricka. När jag kom hem tittade jag på 2 fast 2 furious och tycker att filmen är super rolig. Har inte sovit något alls inatt, så har känt mig dålig hela dagen. Hade jätte ont i ryggen i morse så gick inte till jobbet alls. Har inte ätit något alls, förutom lite frukt och druckit vatten. Tänkte göra lite nudlar nu och sedan titta på the fast and the furious: Tokyo Drift och tänkte skriva en recension om filmerna när jag känner mig bra igen. Men nu ska jag göra lite mat, skriver mer när jag har tid. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?