Tankar kring The Big Bang Theory
Publicerat den

 
Nu när jag är klar med Chicago PD så är det dags att börja fundera på ett nytt maratonprojekt. Jag ville börja titta på The Big Bang Theory. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Serien innehåller kärlek, vänskap, drama och komedi! Måste säga att jag älskar alla i serien, men min favorit är Penny & Leonard Hofstadter. 
 
The Big Bang Theory handlar om Penny, Leonard, Sheldon, Howard, Raj.  Leonard & Sheldon bor ihop och båda jobbar som vetenskapsmän. Howard & Raj är bästa vänner och jobbar tillsamman med Sheldon & Leonard och alla 4:a umgås väldigt mycket. Men en dag flyttar Penny in där Sheldon & Leonard bor och Leonard blir kär i henne. Under början av serien så är de grannar och vänner men sedan händer mer. Ni får följa min blogg för att veta mer. Jag älskar Penny & Leonard Hofstadter som börjar få känslor för varandra senare i serien. En helt underbar serie måste jag säga! 



Felicia

Älskar The Big Bang Theory :)



URL: http://feliciaholmgren.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?