"I must have loved you a lot."
Publicerat den

 
Då var det äntligen fredag igen, för vissa är det snart helg. Men för min del är det både jobb idag och imorgon. Sedan på söndga & måndag är jag ledig, ska bli super skönt med lite ledighet. Ska umgås då med min familj. Min syster åkte till Grekland igår med sin kille och stannar en vecka. Men jag kommer jobba för det mesta så kommer inte sakna henne för mycket. Men sedan när hon är tillbaka så ska vi umgås mer. Men i veckan har jag inte så mycket än att jag har jobbat varje dag. Denna veckan kommer jag totalt jobba 6 dagar men skulle egentligen varit ledig idag men min chef frågade om jag ville jobba extra, tackar aldrig nej till att tjäna mer pengar. Men idag vaknade jag runt 8 och startade dagen med kaffe och The Big Bang Theory sedan så åt jag frukost. Efter det så tittade jag på lite youtube klipp. Sedan så duschade jag och nu ska jag äta mat och sedan förbereda mig inför jobbet. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?