"Fall in love is easy, stay in love is hard."
Publicerat den

 
Då var det måndag igen vilket betyder ny vecka, ny uttmaning. Tiden går ju bara snabbare och snabbare. Igår hade jag en bra ledig dag. Jag åt god mat, drack mycket te eftersom jag börjar bli lite sjuk. Sedan så tittade jag klart på säsong 1 och fixa lite saker inför idag. Somnade runt 22 och vaknade vid 7 idag. Jag startade min dag med att ta en promenera, men gick inte en lång promenad utan bara en snabb powerwalk. Sedan när jag kom hem så började jag titta på säsong 2 av The Big Bang Theory. Och nu dricker jag kaffe och ska snart fixa lite frukost. Sedan idag ska jag försöka blogg lite mer. Har planerat att lägga upp ett par inlägg idag. Men skriver mer senare. Puss! 



Siri |Diabitfit|

Vet inte vart inlägget jag kommenterade tog vägen, men "det ser inte lite gott ut", menas med att det ser väldigt gott ut, det var det jag menade.



URL: http://sirinilsson.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?