"Autumn is my favorite season of the year."
Publicerat den

 
Då var det torsdag, vilket betyder att det är snart helg för vissa. Men jag jobbar nästan hela helgen. Jag jobbar idag, imorgon och på lördag och på söndag är jag ledig. Ska bli sjukt skönt tycker jag, äntligen kunna vila lite. Men jobbar inte så många timmar idag och imorgon fast på lördag jobbar jag hela dagen. Men det är sjukt att det redan är september, men hösten är ju redan här känns det som. Jag älskar hösten, min favorit del på året. Men idag ska jag inte göra så mycket än att jobba. Jag börjar runt 15-20 och sedan kommer min syster hem från Stockholm. Har inte sett henne på 3 veckor och har saknat henne! Men ska dricka klart mitt kaffe, äta frukost och sedan duscha. Skriver mer senare. Puss! ♥



Louise

Hej! Just nu har jag en Bloppis på min blogg, vore super kul om du ville kika in och se om du hittar något du är intresserad av. Om inte annat så kommer det upp mera under helgen :) Kram på dig



URL: http://louisemjonsson.for.me





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?