"A friend is a gift you give yourself."
Publicerat den

 
Då var det dags för en ny vecka. Igår var det måndag och jag startade min dag med att jobba ett 8-timmars pass. Vilket kändes sjukt skönt, älskar mitt jobb. Ska jobba 6 dagar denna veckan. Så skönt att man kommer börja få en bra ekonomi nästa månad. Så skönt att kunna ha ett jobb under en längre tid nu. Men igår när jag slutade så kom jag hem och drack en kopp varm vit choklad. Jag älskar vit choklad, så sjukt gott det är. Somnade runt 23 och vaknade idag runt halv 8 och startade min dag med att dricka kaffe och titta på säsong 2 av Chicago PD och jag tror denna säsongen kommer vara ännu bättre än första. Måste se klart säsong 2 innan säsong 3 börjar vilket är den 30:e september. Älskar Chicago PD, helt underbar serier. Men har precis duschat och nu tänkte göra frukost och sedan ska jag fortsätta titta på Chicago PD eftersom jag börjar 16.00 idag så har jag tid på mig att titta. Men skriver mer senare, för nu ska jag göra frukost och sedan ska jag fixa mitt rum lite. Puss! ♥ 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?