"A cup of hot chocolate is the best thing."
Publicerat den

 
Då var det söndag igen. Jag har jobbat under de senaste dagarna och imorgon jobbar jag igen. Jag är ledig idag och det känns sjukt skönt. Nästa vecka är jag ledig 2 dagar och ska bli super skönt tycker jag. Behöver lite ledig tid, för att kunna vila. Eftersom jag har jobbat mycket under de 3 senaste veckorna. Men igår så jobbade jag hela dagen. När jag kom hem så hade mamma köpt pizza och pommes och åt det till kvällsmat. Under kvällen tittade jag på Furious 7. Älskar alla Fast And The Furious filmerna. Men idag har jag även varit i affären med mamma och köpte massa goda grönsaker. Sedan var jag ute och promenerade och nu dricker jag kaffe och tittar klart på Chicago PD säsong 1. Men skriver en sammanfattning om säsong 1 under dagen. Skriver mer när jag har tid. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?