Nätkärlek - varför inte?
Publicerat den

Jag har sedan 2 år tillbaka haft denna bloggen och har många gånger fått läsa att jag är tjock, fett, ful, äcklig och att jag inte borde ha denna blogg men vet ni varför? Jag tror folk blir avunsjuka på oss som vågar säga vad vi tycker. Jag vågar säga hur jag känner för er läsare. Det jag älskar mest med att blogga är att jag får säga vad jag tycker och vem jag är i min blogg och ni kan inte döma mig, vilket vissa gör. 
 
Det är så tragiskt se hur näthat utvecklas till baktaleri, skitsnack, visk och vidriga ord mot varandra på Facebook. En bekant till mig har tagit stor skada av just en sån sak. Det blev så illa att jag gick in emellan och nu så har delar av det näthatet börjat riktas mot även mig. Varför? Har ingen som helst aning. Skillnaden är att jag inte bryr mig om det för jag slår inte tillbaka. Det är meningslöst och för den delen onödigt! Men varför just näthat och inte nätkärlek. 
 
Varför kan vi inte bara visa lite mer kärlek till oss och mindre hat, detta hade varit mycket bättre för alla. Tänk på alla ungdomar som mår dåligt över det och deras sista valmöjlighet är att ta sitt liv. Så var det för mig i grundskolan, jag fick konstant höra att jag var tjock, äcklig och att jag borde dö. Istället för att rata ner någon som älskar och bryr sig, och skänker av det lilla dom har, från hjärtat, så är ett tack på sin plats i världen. Ett ord som betyder så mycket, eller även ordet förlåt.
 
SHOW THE LOVE, AND FUCK NETHATRED!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?