Monday's be like...
Publicerat den

 
Såg denna text hos en bloggare imorse och kan inte göra annat än att hålla med. The struggle is real idag alltså…. Måndagar är ju alltid jobbiga, men de blir extra jobbiga när man kliver ut i kylan och dessutom känner att en förkylning är på g. Känner mig helt sänkt idag. Om jag inte hade haft en miljard saker att göra här hemma och sedan ska jag även jobba så hade jag stannat hemma i sängen hela dagen och tittat på serier/filmer. Kan vi inte bara dela med oss av varsin rolig historia här bland kommentarerna för att pigga upp mig och alla andra som känner sig lite nere idag? Jag kan börja:
 
Under senaste tiden som ni kanske vet så har jag börjat jobba på en fin restaurang. Jag jobbar med flera underbara människor men vissa person är så svartsjuka på att jag jobbar. Har under senaste tiden träffat några gammla klasskompisar och de tittar så annorlunda på mig nu när jag har ett jobb. Folk vill att man ska vara svartsjuk på en eftersom de har ett jobb och sedan när du inte har ett jobb ska de vara elaka mot dig. Fan vad arg jag blir på såna person som gör så! Jag tänker inte bry mig om er mer, ni tror att jag blir ledsen för detta men ni har fel och jag är super glad att jag nu har en bra framtid och inte ni har. Ni fattade inte hur jobbet det var för mig under skoltiden och alla ville bara trycka ner mig. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?