"I need you to safe me from this."
Publicerat den

 
Då var helgen över och denna helgen var jag ledig fredag och lördag och jobbade söndag och igår. Och denna helgen har jag fixat lite saker här hemma, sedan har jag även tittat på några Harry Potter filmer. Sedan har jag även tvättat kläder och sedan tittat på massa avsnitt av The Big Bang Theory. Men sedan har jag även jobbat en massa dagar nu när jag inte har skrivit så mycket. Har även sätt klart säsong 3 av The Big Bang Theory. Kommer sammanfatta säsongen under dagen eller imorgon gör då är jag ledig. Ska bli skönt att vara ledig igen, det var ju inte många dagar sedan jag var ledig. Men nu ska jag duscha, sedan ska jag till affären och köpa mjölk och även hinna äta frukost. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?