I don’t think people change, they just better at hiding it.
Publicerat den

 
Då var det onsdag och hoppas alla har haft en bra start på veckan. Jag startade min vecka med att jobba två 4-timmars pass på jobbet och det gick ganska bra, inte så jätte mycket att göra som det brukar vara. Känns så skönt att jag får lön snart, mindre än 10 dagar kvar! Idag är det sista dagen på jobbet och sedan är jag ledig i 2 dagar och ska bli jätte skönt. Jobbat nu i 6 dagar och är ganska trött i benen. Men sedan ska jag fixa lite saker idag här hemma. Men vaknade idag runt 8 och startade min dag med att titta på The Big Bang Theory och är på säsong 4 och är snart klar med säsong 4 och tänkte sammanfatta säsong under dagen. Men började även dagen med en stor kopp kaffe och vatten samt att jag bäddade sängen. Men ska äta frukost nu och titta på The Big Bang Theory, skriver mer senare under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?