I am so happy that october is finally here."
Publicerat den

 
Då är det äntligen oktober, vilket känns så skönt. Som ni kanske ser så har jag inte varit så aktiv på bloggen, men har jobbat en massa och inte haft mycket tid till bloggen. Men idag och på lördag är jag ledig så då kan jag börja blogga igen. Dessutom har mitt internet här hemma varit dåligt. Så det är därför jag inte har bloggat mycket alls. Men är tillbaka nu och idag tänkte jag försöka fixa några inlägg idag. Tänkte fixa lite saker här hemma, ska nämligen på bio idag med min mor och syster. Vi ska även äta ute på O'learys, tycker det ska bli super trevligt, har inte hunnit riktigt umgåts med familjen sedan jag har fått jobb. Men nu ska sitta och lyssna på serbisk musik så hör vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?