"You have to let mig go now."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en trevlig helg, min helg har bestått av massa jobb. Jag var ju ledig torsdag och fredag och sedan jobbade jag lördag, söndag och igår alla tre dagar jobbade jag 8-timmars pass, så kan säga att jag var trött. Tycker det ska bli kul att vara ledig fredag & lördag. På lördag ska jag och min familj åka till Köpenhamn för att shoppa och äta god mat samt kolla runt. Längtar bara tills på lördag och dessutom så längtar jag sjukt mycket till min nya iPhone som jag hoppas kommer snart. Jag köpte en iPhone 6S Plus 64 GB och super nöjd med mitt köp och kommer visa er när jag får den. Dessutom så tog jag den i rosa/guld färg och kan inte vara mer nöjd över mitt beslut som jag tog, kände att det var dags att byta telefon, haft min i nästan 2 år nu. Men nu ska jag ta och sova, skriver mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?