"Love is what you need in your life."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan. Jag har jobbat mycket under de senaste dagarna, min kollega har varit sjuk så fick ta hennes tider istället. Jobbat 8-timmars pass de senaste 3 dagarna och igår jobbade jag 4,5 timmar och är jätte trött. Men sista dagen igår och nu är jag ledig i 2 dagar och ska bli super skönt. Sedan har jag även snackade med en tjej under senaste tiden, gillar henne verkligen. Vaknade idag runt 7 och startade dagen med att titta på ett nytt avsnitt av Chicago PD och denna gången var det ett avsnitt på 2 timmar. Äntligen är Erin och Jay är ihop igen och de vågar visa det. Älskar de i serien och även att skådespelarna är tillsammans på riktigt. Mitt favorit par just nu måste jag säga. Men sedan har jag även dushat och fixat lite saker här hemma och nu ska jag fixa lägenheten och kanske shoppa lite på nätet och se om det finns några fina ljus som jag kan köpa till mitt rum. Men skriver mer senare, ska till stan också lite senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?