10 FRÅGOR
Publicerat den

 
1. Beroende av? Jag är beroende av internet, serier och fotografering samt mat. 
2. Brukar du skratta för dig själv? Ibland, när jag tänker på roliga saker. 
3. Dina planer under 2016? Jobba, börja övningsköra och försöka ta körkortet & resa! 
4. Vad brukar du äta till frukost? Jag älskar en blandning av nutella & jordnötssmör. 
5. Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är lesbisk och folk tycker det är konstigt. Men har faktiskt slutat bry mig vad folk tycker för det jag står för och jag kommer aldrig bry mig vad ni alla tycker. Folk tror att de kan trycka ner en så men för min del funkar det inte så längre. 
6. Vilket stad vill du bo i för resten av livet? London eller Stockholm. 
7. Vad längtar du efter? Att åka till Stockholm som jag gör i slutet av november med min syster. 
8. Saker du vill göra i framtiden? Köpa en lägenhet och renovera den helt själv samt ta körkort. 
9. Vad finns alltid i din handväska? Min plånbok, telefon, hörlurar, handkräm och läppglans samt en bok. 
10. När brukar du gå och lägga dig? När jag är trött men det börjar bli runt 22. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?